Dyson DC34

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC34 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Ronald 08-10-2016

Nutteloos en duur

Geschreven voor: Dyson DC34

Deze Dyson DC34 is bijna 3 jaar oud en is van mijn dochter. Mijn buren hebben er net zoeen en het viel me al op dat mijn eigen AEG Rapido veel beter zuigt. Na 3 jaar deed de Dyson het niet meer. Contactpunten accu schoongemaakt en schakelaar filter ingedrukt en het hele apparaat schoongemaakt. Nu werkt het weer met veel kabaal en in vergelijking met de AEG zuigt deze Dyson nog geen vijfde op. Als stofzuiger dus waardeloos, Als kunstobject wel aardig. Niet aan te bevelen dus.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit

Minpunten

• Zuigt niet
  • Maakt veel lawaai
  • blaast alles weg wat je wil opzuigen

moninski 18-01-2015
Geschreven voor: Dyson DC34

Ik heb de Dyson DC34 sinds een maandje en ik ben fan. Ik heb een hoogpolige mat waar ik hem voor wilde gebruiken. Ik moest bijna huilen van alles wat het apparaat opzoog. Zo veel troep die de normale stofzuiger schijnbaar niet kon opzuigen. Daarna heb ik hem op mijn matras gebruikt. Shokking haha. Het fijne is dat je na gebruik het apparaat gewoon boven de prullenbak kunt openen, waarna alle troep meteen in de prullenbak verdwijnt.Heerlijk een echt schoon huis.

wilbouw 13-01-2015
Geschreven voor: Dyson DC34

Zolang hij het doet is het een prima ding, met groote zuigkracht. Maar na iets meer dan een jaar stuk en niet meer te repareren. Daar is hij wel iets te duur voor. Dus voor mijn geen dyson meer. De goedkoopste bij de lidl doen het nog langer en daar kan ik er voor die prijs vijf van halen.

Officiele reactie van Dyson 14-01-2015

Geachte heer/mevrouw,
Op de kruimelzuigers van Dyson zit 2 jaar garantie. Dus we raden u aan contact op te nemen met onze helpdesk via helpdesk.benelux@dyson.com of 020 521 9890 zodat we het probleem op kunnen lossen.
Dyson

plummies 05-10-2015

Dyson geeft super garantie. Ik heb een Dyson stofzuiger en al twee keer de motor doorgebrand. Gratis vervangen. een kruimeldief heeft 2 jaar garantie, dus wel heel erg vreemd dat je geen nieuwe hebt gekregen.

loeserik 01-06-2013

Net een paar dagen in bezit. Bevalt prima. Goede zuigkracht
Heb bij de doe het zelf een beugeltje van 3 euro gekocht en daarmee is hij prima op te hangen. Dan blijft hij toch binnen handbereik om regelmatig te gebruiken.

CN1972 06-08-2013

Wat voor soort beugeltje en in welke doe-het-zelf zaak?
20 euro voor de originele dockingstation is me toch echt teveel. Kwam er helaas na aanschaf pas achter dat je de kruimelzuiger niet kunt ophangen, en dat terwijl we daar specifiek om gevraagd hadden.

roelienm 17-03-2013
Geschreven voor: Dyson DC34

We hebben de Dyson DC34 nu een paar maanden in gebruik en zijn er erg tevreden over. De DC34 heeft naast wat je van een kruimelzuiger verwacht - een goede zuigkracht, makkelijk te hanteren, lekker compact - nog een extra voordeel: zeer eenvoudig te reinigen door het gemakkelijk los te koppelen en leeg te gooien reinigingsbakje. Ook is de vormgeving ronduit stoer. Het is kortom een goede aanschaf geweest.

mark nijmegen 13-01-2013
Geschreven voor: Dyson DC34

wat een verschrikkelijk apparaat. Hij zuigt prima, niets mis mee... maar: hij blaast ook! en die lucht gaat via de zijkant eruit, niet naar achteren of boven. Dat maakt dat een trap even snel zuigen niet gaat. Zodra je namelijk maar iets schuift blaast de lucht die hij maakt meteen alles weg. Dat maakt dat ie voor mij ongeschikt is om een trap te zuigen/hoekjes te zuigen.

Daarbij ben ik gewend dat kruimeldieven een ophangsysteem hebben waarin ze opladen. Dat maakt het gebruik makkelijk, je pakt hem van de muur en nadat je hem gebruikt hebt klik je hem weer terug tegen de muur/houder. Niet bij de dyson, die moet je op een plank leggen en iedere keer een stekker in het apparaat duwen/uit trekken. Dat maakt het apparaat natuurlijk niet slecht, maar het gebruiksgemak neemt wel gheel erg af.

Had ik dit geweten (zie dat nergens staan) had ik nooit zo een duur apparaat gekocht!

voor mij, ondanks dat ie goed zuigt, mooi is en waarschijnlijk lang mee gaat (jammergenoeg) een MISKOOP!

CAJ 25-01-2013

Voor iets meer dan 20 euro kun je een speciaal ophangsysteem kopen bij/van Dyson; en zo loopt de prijs aardig op.

jcompagner 20-05-2013

dat ophang systeem waar kun je die krijgen?

jcompagner 20-05-2013

de stofzuiger moet het ergens een blazen persoonlijk zou ik het vreselijk vinden als deze pal achter uit (of boven) zou blazen. Want daar sta ik nu net altijd.
Schuin naar onderen dat zou eventueel een optie geweest zijn.

Maar een tip voor de trap, begin boven aan en werk naar onderen, zo heb ik geen last van enige blazen van de zijkant.

shazada 27-03-2012
Geschreven voor: Dyson DC34

Nu dat ik deze al enkele maanden in bezit heb blijft het een top apparaat.

Ik heb deze inmiddels al een keer volledig schoongemaakt en hij kan helemaal uit elkaar wat het schoonmaken vereenvoudigd.
Wellicht dat ik binnenkort de auto-schoonmaak setje koop, want hij heeft voldoende kracht om de auto schoon te maken.

shazada 08-12-2011
Geschreven voor: Dyson DC34

Het mooiste wat ik aan dit apparaat vindt is dat je de zuigkracht kunt instellen. Mijn broer heeft de voorganger DC31 en die was binnen enkele minuten leeg.

Deze blijft voldoende draaien op een iets lagere zuigkracht, welke al veel beter was dan mijn voorganger. In enkele gevallen gebruik ik de volle kracht, dus een mooi apparaat.

Het ledje op de voeding geeft aan wanneer hij vol is (volgens specs 3,5, meestal toch wel iets langer 4,5u). Verder was het even wennen om deze te legen, de 1e keer kwam alles over en langs mijn prullenbak en mocht ik opnieuw beginnen.

Tot nu toe dik tevreden en ik gebruik nu de 'echte' stofzuiger alleen als ik mijn hele huis wil schoonmaken.